top of page
  • Writer's pictureRoni Klein

Suedezi, Benjamin Ingrosso, kërkon falje.


Pas reagimit negativ të fansave (lexo;Këngëtari suedez “dështon” në diplomaci) , mbi një video të publikuar në Wiwibloggs, ku këngëtari suedez Benjamin Ingrosso flet mbi videoklipet e këngëve përfaqësuese në Eurovision, ai ka këshuar tashmë një deklaratë publike ku i kërkon falje artistëve dhe fansave;

"Sinqerisht kërkoj falje, nëse kam fyer ndonjë artist apo fans., gjithçka ishte menduar për të bërë humor. Unë ndjej shumë respekt për artistët e tjerë konkurrentë, asnjëherë nuk kam patur për qëllim ti fyej ata. Nganjëherë gjërat mund të duken ashtu, kur prezantohen vetëm nga një videokamera. Të gjithë përfaqësimeve, ne jemi të gjithë muzikantë të mëdhenj, të cilët shkojmë në një konkurrencë për t'u bashkuar nëpërmjet muzikës. Mezi po pres që të takohem, me secilin prej jush, në Lisbonë dhe t'ju tregoj reagimet e mia të vërteta, të shprehura me dashuri dhe kokë më kokë.. Edhe njëherë, më falni nëse ju kam fyer"


Benjamin Ingrosso (TEN Music Group photo)

35 views0 comments
bottom of page