top of page
  • Writer's pictureRoni Klein

"Një kat më lart" për Elhaidën


Moderatori Ermal Peçi, sot kishte të ftuar këngëtaren Elhaida Dani, në një intervistë gjatë programit të ri televiziv "Një kat më lart", prodhim i televizionit IN Tv dhe që transmetohet çdo të shtunë në orën 17.00

Këngëtarja, që përfaqësoi Shqipërinë në festivalin Evropian të këngës, në Maj të vitit 2015 me këngën "I'm Alive", i ka munguar skenës së muzikë shqiptare, por tashmë ajo është rikthyer me një këngë të re, të titulluar "Më mbaj".

Promovimi i këngës më të re të kantautores, e ka sjellë Elhaidën në emisionin "Një kat më lart" në IN Tv, dhe jo vetëm, sepse jo më larg se dje,ajo ishte e pranishme edhe në emisionin radiofonik të drejtuar nga Julka dhe Arjoni, "You & Me" në Radio NRG.

Elhaida Dani, i tregoi Ermalit, se tashmë ajo ndjehet se është rritur dhe se nuk është më ajo këngëtarja 20 vjeçare e "The Voice", apo këngëtarja 22 vjeçare e Eurovizionit.

Ndonëse Elhaida, nuk ka qenë e shumë pranishme në skenat e muzikës Shqiptare, ajo i tregoi Ermalit, se ka qenë mjaft e angazhuar, me aktivitete dhe punë në Itali & Francë, dhe se kënga "Më mbaj", është një prej dy këngëve të reja të saj.

Ndiqni intervistën e plotë të këngëtares Elhaida Dani, të transmetuar sot në programin televiziv "Një kat më lart" në IN Tv.


13 views0 comments
bottom of page