top of page
  • Writer's pictureRoni Klein

Eurovision Albania OGAE Poll 2016: 12 pikë për?



Më në fund jemi gati që t'ju prezantojmë pikët tuaja për sondazhin vjetor OGAE Poll ESC 2016. Si cdo vit, edhe këtë vit antarët tanë, patën mundësinë që deri në orët e fundit të datës10 Prill 2016, të dërgonin votimin e tyre për 10 këngët e preferuara. Menjëherë pas përfundimit të votimit, rezultati iështë dërguar OGAE International sepse sipas marrëveshjes, publikimi u bë më parë nga faqja e tyre zyrtaredhe më pas menjëherë edhe këtu e tashmë;

Europë, ne kemi një rezultat;

01.p Bullgaria

02.p Azerbajxhani

03.p Hungaria

04.p Italia

05.p Franca

06.p Kroacia

07.p Ukraina

08.p Spanja

10.p Australia

12.p Rusia

Urime për këngëtarin Sergey Lazarev dhe këngën e tij "You are the only one" për 12 pikët e klubit Shqiptar.

Parashikimi ynë për 10 vendet që shkojnë në finale nga gjysëmfinalja e parë:

Kroacia/ Hungaria/ Rusia/ Azerbaixhani/ Armenia/ Greqia/Qipro/ Cekia/ Malta/ Islanda

Parashikimi ynë për 10 vendet që shkojnë në finale nga gjysëmfinalja e dytë:

Shqipëria/ Ukraina/ Bullgaria/ Norvegjia/ Ish Republika Jugosllave e Maqedonisë/ Danimarka/ Serbia/ Polonia/ Letonia/ Belgjika

Ja se cfarë shkruajnë disa nga antarët për këngën e tyre më të preferuara:

Më pëlqen shumë kënga e Qipros, stili dhe zhanri.

Norvegjia, Izraeli,Ukraina, Letonia, Bullgaria dhe Australia e kanë të sigurt kalimin në finale.

Bullgaria ka një nga këngët më të bukura të këtij viti.

Kënga e Rusisë do të fitojë Eurovizionin.

16 views0 comments
bottom of page